My last 10 QSO

www.hrdlog.net

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Αυτονομείστε το tuner Z100 της LDG

Την προηγούμενη εβδομάδα ήθελα να κατεβώ στην Χαλκιδική για ένα τριήμερο και ήταν λογικό να θέλω να πάρω μαζί μου το θαύμα της Yaesu το μικρό 817 το οποίο βγάζει μεν 5 watt είναι όμως ότι πρέπει για καταστάσεις εκστρατείας. Για να δουλέψω όμως μια στρατιωτική κάθετη 0-30 την οποία μου «εξασφάλισε» ο SV7JJZ έπρεπε να έχω μαζί μου και το tunerάκι της LDG, το Ζ100.
Από τα υπόλοιπα Yaesu- πιθανότατα και από άλλα μηχανήματα- το Ζ100 μπορεί να πάρει τροφοδοσία από το ίδιο το μηχάνημα. Από το μικράκι 817 όμως αυτό δεν είναι δυνατόν να συμβεί. Έτσι αποφάσισα να του περάσω μια σειρά με έξι μπαταρίες των 1,2V ώστε να το κάνω πλήρως «αυτόματο» αλλά και «αυτόνομο» για αρκετούς μήνες.
Η μετατροπή είναι πολύ απλή και την παραθέτω με τις παρακάτω φωτογραφίες.









Λίγη προσοχή χρειάζεται στην σύνδεση πίσω από το βύσμα της τροφοδοσίας με την πολικότητα + και – και όλα τα άλλα είναι θέμα μηχανικής στήριξης της μπαταριωθήκης την οποία εγώ έβαλα με αυτοκόλλητη ταινία «χρατς- χρατς».
Τέλος αν δεν κλείνει το καπάκι σπάστε τους δυο πλαστικούς αποστάτες στο πάνω μέρος και όλα θα ταιριάξουν απόλυτα.
Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλά DX!!!
Αν και το καλοκαιράκι περισσότεροι ευνοούνται οι βουτιές στην θάλασσα…
73 de SV7BVM

Δεν υπάρχουν σχόλια: