My last 10 QSO

www.hrdlog.net

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Με 546 επαφές η συμμετοχή μου στο CQ WPX contest 2012



Τo πολύ QRL τον τελευταίο καιρό δεν με άφησε να γράψω για την φετινή μου συμμετοχή με το ειδικό διακριτικό κλήσης J47X στον πολύ δημοφιλή διαγωνισμό CQ WPX SSB contest 2012. Συμμετείχα στην κατηγορία: ALL- SSB- HIGH- TB-WIRES χρησιμοποιώντας τον 500 Watt ενισχυτή μου της RM και με έναν πρόχειρο υπολογισμό με το Contest LogChecker v3.1 συγκέντρωσα 353607 βαθμούς. Η διάδοση δεν ήταν καλή και γι αυτό και δούλεψα μόνο 17-18 ώρες όλο το 48ωρο. Ακούστηκαν σταθμοί και από Ιαπωνία και από Αυστραλία και φυσικά από Αμερική νορίς το απόγευμα. Κυρίως δούλεψα 15 και 20 μέτρα, σχεδόν καθόλου 10m και αρκετά 160m και 80m όπου το κάπλερ του Στέφανου έκανε πολύ καλή δουλειά με συντονίζωντας στα 500Watt ένα σύρμα 27 μέτρων. Όπως είδα αρκετοί σταθμοί από την Ελλάδα έχουν υποβάλει τις επαφές τους στην επιτροπή του διαγωνισμού του περιοδικού CQ και εύχομαι σε όλους τα καλύτερα.

Υποβάλω ένα βιντεάκι που τράβηξα με τις επαφές μου και το certificate που μου ήρθε πρόσφατα από την σημμετοχή μου στον περσινό διαγωνισμό με το δικό μου διακριτικό.



Μέχρι το CQ WPX CW contest 2012 που θα γίνει 26 και 27 Μαΐου (ίσος το δουλέψουμε μαζί με τον Μπάμπη SV7BAY που είναι «πυροβόλο» στο CW)

73 σε όλους

de SV7BVM

Δεν υπάρχουν σχόλια: