My last 10 QSO

www.hrdlog.net

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Με 385 επαφές και περίπου 150χιλιάδες πόντους η συμμετοχή μου στο CQ WW RTTY Contest 2014, με το χαρακτηριστικό J47X



Αυτό το Σαββατοκύριακο (κάποιες ώρες όχι πολλές) το αφιέρωσα στο αγαπημένο μου χόμπι στην συμμετοχή σε διαγωνισμούς. Το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου στις 27 και 28 δεν υπάρχουν πολλοί ρ/ε διαγωνισμοί. Υπάρχει όμως κάθε χρόνο ένας και καλός. Το CQ Worldwide DX Contest, για RTTY mode (ψηφιακά).
Οι φίλοι του ραδιοτηλέτυπου λοιπόν είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στον μεγαλύτερο διαγωνισμό της χρονιάς που διοργανώνει το περιοδικό CQ. Δούλεψα με το ειδικό διακριτικό κλήσης το J47X σχεδόν όλες της CQ ζώνες εκτός ίσος από δυο τρεις και μπορώ να πω ότι και κόσμο είχε στον αέρα και διάδοση.
Τα 300 watt που εβγαζε το linear της RM ήταν υπέρ αρκετά και δεν προβληματίστηκα ούτε μια στιγμή. Διευκρινίζω ότι μετά το linear ακολουθεί το κάπλερ του Στέφανου το οποίο και αυτό συντόνιζε την 3μπαντη σε δευτερόλεπτα.
Σταθμοί υπήρχαν και από την Ιαπωνία και από την περιοχή της Ινδονισίας, λιγότεροι από την VK περιοχή, Κινέζοι κάμποσοι, Ρώσοι και Ευρωπαίοι, λίγοι Αφρικανοί και αρκετού από την Νότιο Αμερική. Φυσικά ξεχωριστή ήταν και η παρουσία των Αμερικάνων και του Καναδά στο screen του υπολογιστή μου που ξεπέρασαν τους 80-90 στις μπάντες 10-15 και 20m.
Ενώ στην αρχή είχα πει ότι θα το κλείσω το 36ωρο, τελικά επειδή ήμουν μόνος μου δούλευα 2-3 ώρες και μετά έκανα βόλτα για καφέ… επιστροφή άλλες δυο τρεις ώρες και έτσι πήγε. Τα βράδια μετά τις 20:00 κλείσιμο τον ασύρματο και τσιπουράκι… με παρέα μη ραδιοερασιτέχνη. Τα ίδια και την Κυριακή.
Συνολικά έκανα 385 επαφές και περίπου 150 χιλιάδες πόντους. Η συμμετοχή μου κατατέθηκε πριν λίγο στην κατηγορία ALL Band HI power.
Άκουσα αρκετούς σταθμούς από την Ελλάδα αλλά μου απάντησαν λίγοι… σε όλους όσους συμμετείχαν εύχομαι καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα!!!
73 de SV7BVM
Σταύρος Καρυπίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: